Biežāk uzdotie jautājumi
Par metodo.lv
Kas ir Metodo?
Metodo.lv ir platforma, kas piedāvā neierobežotu piekļuvi pirmsskolas un sākumskolas vecumu bērnu mācību materiāliem.
Abonējot vai apmaksājot piekļuvi ar manuālu maksājumu būs iespējams lejupielādēt un izmantot visus materiālus bez papildus maksas.
Kādus mācību materiālus atradīšu?
Mācību materiāli ir veidoti pirmsskolas un sākumskolas vecumu bērniem.
Šeit atradīsi darba lapas, kartītes, plakātus, spēles un dažādus citus materiālus.
Kam paredzēti šie materiāli?
Materiāli ir paredzēti pirmsskolas un sākumskolas vecumu bērnu skolotājiem un vecākiem, bet tie var būt noderīgi arī privātskolotājiem un auklītēm.
Kā saņemšu materiālus?
Pēc piekļuves apmaksas, visi materiāli būs lejupielādējami tepat no mājaslapas. Katra materiāla lapā spiežot uz pogas "Lejupielādēt" sāksies šī materiāla lejupielāde.
Kādi ir lietošanas noteikumi?
Visi materiāli ir personiskai lietošanai - izmantošanai savās izglītības iestādēs, darba vietās, mājās.
Jebkura veida materiālu nodošana citām personām ir aizliegta.
Vairāk par autortiesībām un materiālu lietošanas noteikumiem lasi Lietošanas noteikumos.
Par piekļuvi materiāliem
Cik maksā piekļuve visiem platformas materiāliem?
Piekļuvi iespējams iegādāties par €4.75 ar automātisku ikmēneša apmaksu ar bankas karti vai par €6.75 katru mēnesi apmaksājot piekļuvi manuāli.
Vēlamo apmaksas veidu iespējams izvēlēties Abonementa lapā.
Kas iekļauts apmaksājot piekļuvi?
Pēc piekļuves apmaksas visā tās noteiktajā termiņā pilnīgi visus materiālus iespējams lejupielādēt bez jebkādiem limitiem.
Vai varu izmēģināt metodo.lv pirms apmaksas?
Metodo ir pieejami arī bezmaksas materiāli. Meklē tos "Visi materiāli" un filtrē "Bezmaksas".
Pēc piekļuves apmaksas pilnīgi visi materiāli būs lejupielādējami tieši tādā pat veidā.
Kā varu lejupielādēt materiālus?
Ja esi savā kontā, kuram ir apmaksāta piekļuve, katra materiāla lapā ir poga "Lejupielādēt", uz kuras nospiežot sāksies materiāla lejupielāde.
Kādā formātā ir piejamie materiāli?
Katra mācību materiāla apraksta apakšā ir norādīts faila formāts.
Visbiežāk izmantotais faila formāts ir PDF, jo tas ir visplašāk izmantotais formāts un to atbalsta visas ierīces.
Vai drīkstu kopīgot materiālus ar citiem?
Visi materiāli ir paredzēti lietošanai savām vajadzībām - bērnudārzā, skolā, mājās vai citām nodarbībām.
Visi materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām, tādēļ kopīgot materiālus ar citiem (ar vai bez atlīdzības) jebkādā veidā (digitālā vai fiziskā) ir aizliegts.
Vai drīkstu nodot savas konta detaļas citiem?
Katrs lietotāja konts paredzēts tikai vienai personai.
Ja tiek konstatēts, ka kontu lieto vairāk par vienu personu, piekļuve kontam, kā arī apmaksātajam pakalpojumam, var tikt liegta.
Mana izglītības iestāde vēlas iegādāties piekļuvi vairākiem pedagogiem!
Ja izglītības iestāde vēlas apmaksāt piekļuvi 3 vai vairāk pedagogiem, piedāvājam īpašu cenu!
Iespējams saņemt rēķinu ar rekvizītiem un izvēlēties vēlamo piekļuves ilgumu.
Aicinu izglītības iestādes pārstāvi sazināties un varēsiet izmantot pilnīgi visus mācību materiālus jau pavisam drīz!
Apmaksa
Kādas maksājumu metodes ir pieejamas?
Izvēloties automātisko mēneša maksājumu to iespējams veikt ar jebkuru VISA vai MasterCard bankas karti.
Ja vēlies piekļuvi apmaksāt manuāli, to iespējams izdarīt ar kādu no Latvijas lielākajām internetbankām - Swedbank, Citadele, SEB vai Luminor, bankas kartēm, Revolut, ApplePay, GooglePay, kā arī ar N26 un Wise maksājumiem.
Vai mana maksājumu informācija ir droša?
Jā! Visi maksājumi tiek nodrošināti izmantojot drošus maksājumu risinājumus ar augstākajiem drošības standartiem.
Vai iespējams saņemt rēķinu par veikto maksājumu?
Jā! Katram pasūtījumam tiek izsniegts elektronisks PVN nodokļa rēķins PDF formātā. Rēķinu iespējams lejupielādēt no pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta.
Vai mana piekļuve tiks atjaunota automātiski?
Ja izvēlējies apmaksāt piekļuvi ar automātisko maksājumu, tad maksājums un piekļuve tiks atjaunoti automātiski noteiktajā termiņā.
Ja veici manuālu maksājumu, piemēram no savas internetbankas, piekļuves termiņa beigās maksājums būs jāatkārto lai piekļuvi atjaunotu.
Ja kontam ir aktīva piekļuve, tās beigu datumu iespējams redzēt Abonementa lapas augšā.
Kā varu atcelt piekļuvi / apmaksu?
Ja veici apmaksu ar manuālu maksājumu, piemēram no savas internetbankas, tad nekas nav jādara - apmaksātā termiņa beigās piekļuve beigsies un lai apmaksātu piekļuvi atkārtoti būs jāveic maksājums.
Ja izvēlējies automātisko apmaksu no savas bankas kartes, tad atcelt turpmākās apmaksas iespējams pārvaldot pieslēgtās automātiskās apmaksas šajā lapā.
Vai iespējams saņemt naudas atmaksu?
Vienīgais gadījums, kad iespējams saņemt naudas atmaksu, ir ja piekļuve ir apmaksāta, bet nav izmantota (nav lejupielādēts neviens pieejamais maksas materiāls). Droši Sazinies.
Konta pārvaldība
Kā varu izveidot kontu vai ienākt kontā?
Gan izveidot jaunu, gan ienākt jau esošajā kontā iespējams no šīs lapas.
Kā varu atjaunot paroli?
Ja aizmirsi savu konta paroli, to iespējams atjaunot šajā lapā spiežot uz "Aizmirsi savu paroli?"
Kā varu atjaunot personisko informāciju?
Lai atjaunotu vārdu, uzvārdu vai adresi, dodies uz savu kontu un spied uz "Apskatīt adreses". Šajā lapā iespējams rediģēt, pievienot un dzēst adreses.
Ja nepieciešams atjaunot maksājumu kartes detaļas, ar kuru tiek apmaksāta automātiskā piekļuve, dodies uz šo lapu, kurā iespējams redzēt pieslēgtās automātiskās apmaksas. Atverot aktīvo apmaksu, blakus izmantotajai maksājuma metodei spied uz "Labot". E-pastā saņemsi drošu saiti lai uzstādītu jauno maksājumu karti.
Kontam izmantoto e-pastu nav iespējams labot. Ja vēlies kontu ar citu e-pasta adresi, izveido jaunu kontu šajā lapā.
Kā varu pārbaudīt piekļuves statusu?
Piekļuves statusu (pēc ienākšanas savā kontā) vienmēr ir iespējams apskatīt Abonementa lapas augšā.
Ja izvēlējies piekļuvi apmaksāt ar automātisko maksājumu, piekļuve vienmēr būs aktīva līdz to neatcelsi vai neradīsies problēmas ar atkārtoto maksājumu.
Ja apmaksāji piekļuvi ar manuālu maksājumu, Abonementa lapas augšā iespējams redzēt piekļuves beigu datumu.
Tehniskais atbalsts
Ko darīt, ja nevaru piekļūt savam kontam?
Vispirms pārbaudi, vai ievadi pareizu informāciju - e-pastu un paroli. Ja viss izskatās pareizi, droši Sazinies un centīšos atrisināt radušos problēmu pēc iespējas ātrāk.
Ko darīt, ja pēc apmaksas nesaņemu apstiprinājuma e-pastu?
Vispirms ieteicams pārbaudīt surogātpasta / spam / mēstuļu mapi.
Ja e-pastu nesaņemat 10 minūšu laikā pēc apmaksas veikšanas, lūdzu Sazinies.
Vai varu izmantot mājaslapu arī mobilajā telefonā?
Jā! Visi materiāli un informācija ir pieejami neatkarīgi no ierīces, kuru izmanto. Ja tomēr radušās kādas problēmas, droši Sazinies.
Kaut kas nestrādā tā, kā tam vajadzētu?
Ja neizdodas veikt kādu darbību, rodas kļūdas vai ja ir kādi citi jautājumi vai ieteikumi, droši Sazinies un centīšos atbildēt pēc iespējas ātrāk.